Back in business..

Nedstämdheten jag befann mig i igår och tidigare idag är nu borta. Måste försöka ta nya tag imorgon, så jag kommer igång igen, annars kan det väldigt lätt halka tillbaka i gamla spår igen. Men det ska nog gå bra. Idag har jag badat och klippt Ebba, hon har fått eksem på hela magen så hon håller på att nästan klia ihjäl sig, därför har jag rakat henne på magen så det får torka ordentligt (tror det är våteksem), sen har jag rakat dibbes mage också, men det beror endast på att hans käre husse inte har borstat honom ordentligt så han hade massa tovor. För en vecka sen fick jag städ mani och städade hela mina lediga dagar, sen så vände det och jag orkade inte lyfta ett finger för det kändes så meningslöst, men nu känner jag att det börjar bli dags att städa igen, dammsuga och tvätta iallafall. Har varit hos min kusin idag och hälsat på, dom har flyttat in i en lägenhet här i närheten. Efter det så har jag kollat filmen "click", den var helt okej.

Imorgon ska jag på ännu ett meningslöst möte på arbetsförmedlingen. Det är inte direkt något jag ser fram emot, vilket till största del beror på att min handläggare verkar totalt iq befriad. Jag får bara sitta där och upprepa samma saker hela tiden. Jobbar först på onsdag. Nästa vecka jobbar jag mån-sön. Har inte blivit så mycket jobbande de senaste veckorna så det ska bli skönt att äntligen få göra lite nytta. Tack och godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback