Desperate housewives.

Har suttit och kollat Desperate housewives igår, den tredje säsongen är himla spännande. Det är nog många där ute som sitter och väntar på att dom avsnitten ska börja visas på tv. Men hursomhelst så var det inte det jag tänkte skriva, utan att jag idag tänkte kolla lite på det första avsnittet (eftersom jag såg igår the unaired pilot), så upptäckte jag en sak. När Susan går i affären så träffar hon på mrs hubert, och mrs hubert säger att Edie Britts son ska sova över hos henne för att Edie ska ha manligt besök, (vilket leder till att Susan bränner ner Edies hus). Men Edie har väl ingen son? Isåfall har den sonen varit bra på att hålla sig undan. Jag kan inte påminna mig om att jag en enda gång efter det hört ett enda ord om Edies son. Dom spolade väl honom. Om någon vet nånting om detta mysterium så var vänlig kontakta mig. Det var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback