Min älskade Dibbe!

dibbe

Hur kunde det hända? Dibbe var ju frisk, han hade ju precis verkligen blivit frisk sen det som hände förra året, när han hade magkatarr. Så åker jag till vetrinären idag och tror att det har fastnat nåt i tarmarna på Dibbe eftersom han spytt, inte vill äta och har druckit mycket vatten. Så säger hon att jag måste avliva honom, för hans njurar har helt slutat fungera.. Så ska det inte vara! Han skulle bara bli undersökt och få nån medicin eller nåt sen skulle allt vara bra igen. Och nu är Dibbe DÖD. Älskade lilla Dibbe. Trollet går redan runt och tjuter och letar efter honom. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, allt är bara tomt och mörkt. Sen hjälper det ju inte att man blir behandlad som skit av vetrinären. Det är hon som borde dö! Jag vill ha tillbaka honom, jag vill vakna upp och veta att allt bara var en hemsk dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback