Ännu en natt i sömnlöshetens tecken

Somnade vid 1 i natt, och blev väckt kl 3 av B som var helt upprörd och trodde Clinton var sjuk, för han drack så mycket och sen flåsade han jätte mycket när han låg i sängen. Och kunde som inte somna. Så jag tog tempen på honom och den var 39,1 vilket är helt normalt för en valp. Så fick han lägga sig och sova på golvet i vardagsrummet i stället, då somnade han som en stock. Så han tyckte helt enkelt att det var för varmt. Det svaret nöjde sig husse med och somnade direkt. Jag kunde däremot inte somna, och när jag väl somnade väckte clinton mig kl 5 och ville gå ut, och kl 7, sen kl 8 var det dags för mat och efter det orkade jag inte gå och lägga mig igen. Har städat lite i köket. Ska snart äta. Imorgon är min ledigvecka slut och jag har eftermiddag. Jag vill vara hemma. Det är så mysigt att vara hemma med djuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback