Mardrömmar


image46image47

Jag hatar när jag drömmer att hemska saker händer, speciellt när jag drömmer om att mina djur blir skadade eller dör. I natt drömde jag att Trollet fick massa stenar på sig och bröt benen och allt möjligt och jag var tvungen att åka till veterinären här i stan med henne, och då vet man ju aldrig om hon skulle komma tillbaka levande. Men så vaknade jag och Trollet låg där vid mina fötter som vanligt. Så jag klappade henne och kramade henne, men känslan sitter kvar. Min lilla ängel, vad skulle jag göra utan dig? När jag steg upp såg jag att Trassel inte låg kvar i fåtöljen, han hade väl hört att jag vaknat, så när jag kom in på toaletten så satt han där på toastolen och väntade på mig. Han ville komma upp i famnen, som alltid på morgonen. När min klocka ringer så kommer han direkt och trycker nosen mot mitt ansikte och vill att jag ska vakna på en gång och mysa med honom. Helst vill han komma och lägga sig under täcket.

Kommentarer
Postat av: SuperJules :)

usch , hemskt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback