Snart är det dags

Ännu en dag i snörvlandets tecken. Jag är ändå glad, fick skattebeskedet igår. Det var väldigt positivt faktiskt. Jag hade räknat med att få betala tillbaka flera tusen, eftersom kommunen dragit för lite skatt hela året men jag får faktiskt tillbaka 700kr. Just dom där 700 gör väl varken till eller från egentligen, men bara det att jag slipper betala tillbaka är skönt. B fick tillbaka 10300 som vi ska göra nåt roligt för. Förra året köpte vi nya sängar för över 10000 för skattepengarna. Får se vad det blir i år.

Dagarna går och resan närmar sig. Om allt går som planerat så åker vi nästa måndag, och på torsdagen kommer planet. Inte ens två veckor kvar tills han är här -OM allt går som det ska-. Jag längtar. Det är mysigt att åka på roadtrip också. Det har blivit ganska många nu. Det är mysigt att stanna i docksta och sova, och äta frukost inne på docksta baren innan man åker vidare. Trollet och Trassel ska bo hos Verro. Hon får tillfällig vårdnad om katterna, jag hoppas det går bra. Är väl mest orolig för Verro och hennes inredning i lägenheten, Trassel är ju rätt vild och Trollet är klumpig. Ruffsan ska bo hos mamma och pappa. Hon ska få en present när vi kommer hem, kanske en bur, hon älskar Ginzas bur, så fort vi går till mamma och pappa går hon direkt och lägger sig i Ginzas bur. Hon ska få en lika stor, hon kan både stå och sitta i den, det är gott om plats för två hundar egentligen. Idag kom Ruffsan upp i sängen på morgonen och ville ha lördagsgodis. Hon fick en tjurmuskel.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad läskigt det låter med tjurmuskel..=)

Postat av: Anonym

Det är ju mumsibums =P

2007-04-14 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback