Tillbaka till verkligheten

Aldrig förr har jag varit med om att en vecka gått så fort. Min första ledigvecka. Jag har varit duktig på många sätt den här veckan. Jag har inte vänt på dygnet utan gått och lagt mig strax efter 22 varje kväll och stigit upp vid 8 tiden. Jag har vaknat tidigare men jag har ju trots all varit ledig. Jag har varit ute större delen av veckan, 4 dagar var jag i husvagnen med mamma och pappa. Jag åkte skidor i onsdags och torsdags. I början av veckan vad jag och Verro ute på en långpromenad i det vackra vädret. Jag har städat i fredags nästan hela dagen. Igår var jag återigen i husvagnen, men där var det storm så vi satt mest inne. Jag spelade poker med mamma och pappa, jag vann, pappa blev sur. Imorgon blir det att kliva upp 05.00 för att åka till jobbet. Jag hoppas den kommande veckan kommer bli mer händelserik än förra helgen. Nu är jag trött, jag har varit igång hela dagen, har knappt hunnit sätta mig ner. Nyss bakade jag lite snabbt en kladdkaka som jag ska bjuda Marielle och Magdalena på imorgon när dom kommer hit, dom kunde ju inte komma när jag fyllde år eftersom jag inte var hemma.

Så går man återigen tillsängs med förhoppningen om att imorgon så är jag en helt annan människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback