Valpar är söta som sucralos.

image53

Man kan knappt tro att en levande varelse kan vara sådär söt. Beror förstås på vad det är för valp, för alla valpar är inte lika söta. Nu är det bara två dagar kvar till vi hämtar honom. Igår byggde vi en valphage. Ruffsan blev ledsen, hon gillar inte när man flyttar runt på saker och så, hon är nog orolig att vi ska åka iväg utan henne. Hon gillar att ha det som det är, det gör förstås jag med, blir orolig så fort det är några förändringar på gång. Igår ängnade jag nästan hela dagen åt att försöka komma på ett namn till honom. Zeke är hans kennelnamn men det är inte direkt mitt favoritnamn. Men det är svårt det där med djurnamn, det måste vara nåt som passar deras personlighet, utseende, och ursprung men ändå vara gulligt och häftigt. Så om någon har några förslag var vänlig kontakta mig. Jag hade tänkt mig nåt isländskt, eller grönländskt som betyder nånting passande, men jag insåg ganska snabbt att det kan bli problem eftersom de enda språk jag kan är svenska, engelska och svära på finska. Hur lätt blir det då?
image54

Kommentarer
Postat av: Micke

Oj, vilken fin valp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback