Ännu en hård dag i den bistra verkligheten

Jaha, då var första arbetsdagen efter ledigveckan avklarad. Endast 4 kvar. Har ont i hela kroppen, vilket verkar vara ett återkommande symptom efter jobbet. Det känns ganska skönt faktiskt, då vet man att man varit flitig. Trivs jätte bra, speciellt med en viss polare där. Vissa människor man jobbar med får en på något sätt att jobba bättre. Men det har väl med att man trivs och tycker det är roligt att jobba med den personen att göra. Sov knappt nåt i natt så jag är lite trött nu, men ändå inte så farligt. Klockan ringde 5 i morse. Imorgon måste jag hinna äta frukost hemma så jag ska ställa klockan på 4.30. Jag har alltid trott att det skulle vara hemskt och fruktansvärt att behöva börja jobba 6 på morgonen, men faktum är att det är ganska skönt, man kommer hem tidigt dessutom. Nu ska jag äta lite så man har energi att ta en promenad om en timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback