200

Jag förstår inte hur jag tänker ibland. Jag är feg. En riktig fegis när det kommer till kritan. Men egentligen, vad spelar allt det här för roll? Jag är less på att alltid behöva bekymra mig så mycket för vad andra tycker om mig. Man kan inte vara omtyckt av alla, alltid är det någon som stör sig på en på något sätt. Eller tycker att man inte duger som man är.

Ännu en natt utan sömn, jag har väl skrapat ihop 13 timmars sömn sammanlagt under den här veckan. Inte konstigt att man går runt här som en zombie. Fick höra idag att det ska komma ut EN tjänst på det stället var jag vill jobba. Så jag har som redan nu gett upp lite och känner att det knappt är någon idé att söka, eftersom det kommer vara hur mycket folk som helst som söker, så chansen att just jag får jobbet är inte speciellt stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback