Alldeles för lite sömn

Vet inte var det är med mig, har stora problem med att somna. Har väl sovit kanske 7-8 timmar sammanlagt de tre senaste nätterna. Det tär på kroppen att bara sova 2-3 timmar per natt. Men snart är det helg, sen är det nattveckan som jag fasar över.

Fick sakerna från ikea idag, blev irriterad. En sak jag beställde passade inte till datorbordet och en annan sak jag beställt fick jag inte, utan nåt helt annat. Får se om det löser sig. Jag som ville sätta upp mina hyllor men nu får jag väl vänta några veckor till. Alltid är det något som strular. Men det kanske är nån som ska på ikea, förhoppningsvis.

Det finns en sak som gör mig lite glad i dessa dystra dagar. Får se hur det går med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback