Ett stort misslyckande- det är jag det!

Idag är verkligen en sån där dag, när man bara känner sig helt totalt värdelös.
Det hela började med att jag ringde ett samtal som jag borde ringt för flera veckor sen, men allt det där har känts lite ångestfyllt så jag har dragit ut på det. Men idag tog jag mig i kragen. Även om jag egentligen bara fick höra det jag redan visste så kände jag mig helt nedslagen efteråt. Jag är bara less och vill helst lägga mig under täcket och stanna där till jag inte är värdelös längre. En besvikelse- det är vad jag är. Det är vad mitt liv är just nu. Just idag. Kanske orkar ta nya tag imorgon. Men just nu känns det tungt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du vet väl om om att du är värdefull
att du är viktig här och nu
att du är älskad för din egen skull
för ingen annan är som du!
Och du är även världens bästa vän för vänner är ju som stjärnor, man ser dem inte alltid men man vet att de alltid finns där, och det är ju inte så konstigt eftersom vi bort 143 mil ifrån varandra!
Te´amo!

2007-12-07 @ 17:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback