3år.

Idag fyller Magdalena 3 år, jag köpte en pippi tshirt, en ´lördagsgodis´skål och en barbapapa bok åt henne. Har spenderat hela förmiddagen med Verro på stan vi var och åt grillade mackor på kafé rost, och shoppade lite. Finns ju förstås inte sådär jätte mycket att shoppa här. Är ledig ännu imorgon sen är det tillbaka till verkligheten igen. Trollet verkar ha fått öroninflammation i höger öra, tur att jag har mitt eget lilla djurapotek här, så man inte behöver springa till veterinären hela tiden. Annars har det inte hänt så mycket här, har bara tagit det väldigt lungt hela helgen. Imorgon har jag lovat Magda att vi ska åka skridskor om det inte är för kallt.

Kommentarer
Postat av: Kr

Hipp Hipp Hurra för Magdalena igår =) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback