Dumle


dumle

Igår när jag var på ÖB en sväng så kände jag mig lite smått sugen på godis, så köpte jag en liten påse av mina nya favoriter Dumle Orange Mango, men så gjorde jag en stor upptäckt, alldeles bredvid hängde en ny smak, Dumle Apple Pear. Och det lät hemskt intressant, så jag tänkte att jag skulle prova dom. Dom var ju inte lika goda som orange mango, men helt okej faktiskt. Det smakar som en blandning av piggelin och dumle. Men jag kommer nog ändå hålla mig till mina orange mango i fortsättningen. Inget kan slå apelsin choklad. Som marabou mjölkchoklad med apelsin krokant (eller always) och Polly Orange. Gott gott.

Idag har jag varit på första dagen av min utbildning, det verkar himla spännande. Idag tänkte jag även börja min skidkarriär, men det sket sig när jag såg att det stod -23 grader på termometern. Så jag får helt enkelt vänta lite med det tills det blir en aning varmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback