Helgen lider mot sitt slut.

Så var helgen över. Veckan har bestått av skola, feber och magsjuka. Mindre trevligt alltså. Har faktiskt längtat lite till skolan nu i helg, är så roligt att ha några andra personer att prata med som omväxling. Jag trivs jätte bra. Igår var jag och åkte skridskor med Magda, det var ju några år sen jag åkte sist, 6 år närmare bestämt. Idag har jag inte gjort så mycket. Har varit jätte trött så jag har bara varit ut några korta svängar. Ska snart gå och lägga mig så jag är pigg imorgon. Snart har det gått 4 veckor sen jag reserverade Junior-Stuart, men jag har ännu inte hört något. Jag väntar och väntar och väntar. Ruffsan har haft ont i magen idag, vilket hon alltid verkar ha efter hon varit hos mamma och pappa, jag undrar vad dom matar henne med? Mamma erkänner ingenting. Men jag vet att det brukar slinka ner lite allt möjligt där. Har nyss duschat och sitter här och och njuter av att det inte är min tur att ta kvällspromenaden, nu när det ändå är 24 minus ute. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: angelica

hej
ja men det är ju mig du har pratat med om junior stuart ju. vad skoj!!!

2007-02-19 @ 13:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback