Lite om allt möjligt.

Första februari. Om några dagar börjar min utbildning. Den 30:e januari hade jag och Björn varit ihop i 3,5 år. På ett sätt känns det som att tiden gått jätte fort, men samtidigt känns det som att det snarare borde vara 35 år. Suck. Drömde i natt att han var jätte dum, och det gjorde att jag redan från när jag vaknade var irriterad på honom. Då blev det ju inte direkt bättre av att han struntade i att stiga upp när klockan ringde, så då hann han bara gå ut med ruffsan 10 minuter på morgon rastningen (om man nu kan kalla det morgon 12,15), och så hann han inte äta heller, för bussen går 12.40. Jag blev väldigt besviken. Så gör man inte, speciellt inte om man vet att Ruffsan måste vara ensam hela eftermiddan sen. Dessutom har han bara varit sur och irriterad hela veckan. Och jag har nästan fått förbud att vara glad, för om jag är glad har han gjort allt för att få mig på dåligt humör. Nåja, så kan det vara ibland. Jag tror det är hans dator abstinens som talar. Ibland har man lust att bara slänga ut den där datorn genom fönstret. Man blir ju lätt lite irriterad om man är trött efter att ha jobbat mycket,  så nästa vecka har han ledigvecka, då borde han vara på bättre humör. Vilket gnälligt inlägg det här blev då. Kan berätta lite roliga saker, idag är det näst sista dagen på jobbet, det ska bli skönt att slippa det där nu. Trollet och Trassel är friska, men Trollet är fortfarande sur på Trassel, men det går nog över snart. I natt ska Ruffsan sova över hos mamma och pappa, jag ska åka och lämna henne innan jobbet, och sen hämtar jag henne efter jobbet imorgon. Slutar redan kl 13. Jag saknar Ebba, jag hoppas att hon får den uppmärksamhet hon förtjänar. Jag har ännu inte hört nått om när våran vovve från spanien kommer till sverige. Jag har kollat mailen ungefär 150 gånger varje dag. Men det kanske tar tid att ta alla prover och sånt. Hoppas dom hör av sig snart. Hejpe hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback