Söndag igen

Jag har knappt hunnit märka att det varit helg, plötsligt var det bara söndag eftermiddag. Jag har varit helt däckad hela helgen. Det har varit en väldigt tuff vecka. Igår kväll satt jag och pysslade lite med powerpoint presentationen som ska vara klar imorgon, och ikväll ska jag göra dom där säkerhetsföreskrifterna. Har drömt att jag hackat sten i jakt på diamanter och guld i natt igen. Jag tror jag fått diamantfeber sen i fredags. Idag var jag ute på en långpromenad med Ruffsan i det fina vädret. Sen har vi mest vilat. Var och handlade lite, tänkte göra fruktsallad, MUMS! Håller på att ladda ner en film som verkar bra som vi ska se ikväll.

Idag är det en månad sen jag reserverade J-S, vi längtar till han kommer hit. Hoppas det inte dröjer allt för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback