Ett nytt år, ett nytt liv?

Man kan ju hoppas. Är faktiskt lite less. Samma visa dag ut och dag in. Nu har det varit lite dött på jobbfronten också, så dålig lön får man med. Var på jobb intervju i torsdags, det gick väl rätt hyfsat. Men jag antar att dom ger jobbet åt nån kille. För killar är ju helt fantastiskt duktiga vad gäller datorer, och tjejer, vi kan minsann bara chatta. Suck. Varför kan ingen bara tro på mig för en gångs skull? Nä, jag är ju trots bara 21 år, och är inte kapabel till att ta något ansvar överhuvudtaget, men när jag är 30 då kan ni lägga hela världen på mina axlar, för då är jag gammal nog att vara ansvarsfull. Nä, så jag kan väl kasta in handduken och sätta mig i sandlådan igen i 8 år, tills man blir tagen på allvar.

Har varit med Magdalena lite den här veckan, har inte hunnit träffa henne så mycket de senaste veckorna. Min lilla solstråle. Här är jag och hon när vi klättrade upp och åkte ner för varenda snöhög vi kunde hitta. Det tyckte hon var jätte kul. Det tyckte jag med förstås, förutom all snö jag fick innanför jackan. Man skulle haft en overall. Det är grejer det.
magda


Och här har vi mina två sötnosar Trollet och Trassel. Trollet ser en aning irriterad ut, för hon vill inte alls dela Ruffsans bädd med någon, speciellt inte med Trassel. Men han vill ju bara mysa. Fast rätt vad det är kan myset övergå till bus. Han är en riktig vilding. Han har som två lägen, SUPERmysig och SUPERbusig. Inget mittemellan. Jag älskar mina djur mest av allt!

-Katter är absoluta individer med egna åsikter om allt, även människorna de äger.-

T&T

-Hundar kommer när du ropar. Katter tar ett meddelande och återkommer senare.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback