Kanske den här gången..

Har hittat en hund i spanien som jag vill adoptera. Han är jätte fin. Jag har skrivit mail för någon dag sen men inte fått något svar ännu. Men jag antar att det inte blir som jag vill, det blir det aldrig. Fast det har ju förstås visat sig ha en anledning. När jag ville adoptera hund sist men så hade precis nån reserverat honom före mig, då dök ruffsan upp inte långt senare, och i våras när jag ville ta hand om den där hunden som var hemlös, så fick en annan tjej honom för hon hade hört av sig före oss, och kort efter det så flyttade Ebba in hos mig. Så även om det känns lite tungt om jag nu inte får som jag vill den här gången så får jag hoppas att det dyker upp någon annan som jag kan ta hand om och älska. Det finns så många djur därute som är i behov av lite kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback