Tidig morgon havregrynsgröt.

Jaha, här sitter jag. Har stigit upp kl 7 idag trots att jag är ledig, och trots att jag inte kunde somna förrän efter 3. Allt på grund av att nå typer ska komma och byta tv uttag till ett comhem uttag idag, nångång mellan 8 och 17. Så då måste man ju vara förberedd hela dagen. Det vore ju jobbigt om man låg och sov när dom kommer. Så här sitter jag i datarummet med alla djuren instängda och äter havregrynsgröt och väntar på att nån ska komma. Trassel är galen, han han inte alls nån lust att bara vara här inne och leka. Men Trollet vaktar honom så han inte är allt för vild.

Igår var jag och klippte mig och lämnade in en ansökan till den där process utbildningen. Idag ska jag vara hemma och vänta och kl 11 ska jag till optikern. Var och beställde tid igår. Jag har starka misstankar om att jag har dålig syn åtminstone på höger öga. Snart ska jag ge mat åt hundarna, sen ska jag ta en promenad med dom, men egentligen vill jag lägga mig och sova några timmar, men det har jag inte tid med.

Anledningen till att jag kom i säng så sent var att jag var uppe till 1 och kollade popular. Det var roligt, det är jätte länge sen jag såg den serien. Så jag såg 4 avsnitt. Sen när jag väl la mig i sängen kunde jag inte sova så då låg jag och spelade sexy poker på mobilen. I sexy poker kan man spela vanlig poker (eller klädpoker egentligen) eller blackjack. Det var det enda pokerspelet jag hittade till mobilen. Helt stört egentligen, varje gång mobil tjejens pengar är slut så satsar hon tex 200$ clothes och förlorar hon då så försvinner det ett plagg på henne, och när hon är naken så har jag vunnit. Jag förstår inte riktigt vitsen med det, jag hade nog kanske kunnat ha lite mer förståelse om det var en bild på en riktig tjej, men nu handlar det om en tecknad tjej. Och varför finns det inte nåt sexy poker med killar istället? Diskriminering. Jag vill hitta ett mobil spel som man kan spela texas hold'em. Men jag får väl helt enkelt nöja mig med sexy poker tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback