32 timmar jobb kvar den här veckan.

Jag är så fruktansvärt trött i kroppen, det har varit några tunga men roliga dagar på jobbet, nu återstår bara idag 14-22 och lördag, söndag 06-18. Så trött som jag redan är så förstår jag inte hur jag ska orka med helgen, knappt utan sömn mellan idag och imorgon dessutom. Igår stod vi och spolade i 8 timmar, det hade varit läkage från nåt rör så det hade bildats ett berg av slig. Hoppas det blir lite lugnare idag.

Igår var vi även till veterinären med Clinton och mycket riktigt så hade han växtvärk, vi fick smärtstillande/antiinflammatoriska tabletter med lever smak som vi ska ge nu i några dagar. Han tyckte dom smakade smaskens. Man märkte direkt stor skillnad, han blev helt vild och busig och glad. Min lilla mysgubbe. Som inte är så liten längre. 18 kg väger han nu, för två veckor sen vägde han 14. Längtar till ledigveckan när jag har tid och förhoppningsvis ork att hitta på massa roliga saker med hundarna.



image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback