Det här kan inte sluta bra

Ja, då var det bestämt, vi ska åka, vi har bokat stuga på lovsjöbadens camping, verkar jätte mysigt med motionsspår, hundbad och lite sånt som Clinton kommer gilla. Lite tråkigt att inte Ruffsan kan följa med, eller kan kan hon väl men vi tycker nog det är bäst hon fortsätter semestra med mamma och pappa, även om vi saknar henne jätte mycket. Hon är ju glad nu, och hämtar vi henne kommer hon säkert bli deppig för att Clinton kommer vara på henne hela tiden. Så det är bättre vi hämtar henne när vi kommer hem, även om det är mysigt att ha med sig henne. Får se hur det går med katterna, vi har ju köpt en till transportbur, men jag vet inte riktigt, det känns som dom tar upp hela baksätet och här ändå inte så mycket plats, vi kanske tar våran tygbur istället, får sova på saken. Allt är packat och klart så imorgon är det bara rasta Clinton och sätta sig i bilen och åka. Vi ska sova i härnösand, så första sträckan blir 80 mil, på måndag blir det väl ungefär lika långt. Men det är ju dom första 50 milen som är jobbigast, sen kommer städerna tätare och då blir det lite lättare på nåt sätt. Det blir nog en mysig semester, om jag slipper träffa skatan. Jag SKA INTE träffa skatan. Jag vill inte träffa henne och hon vill inte träffa mig, så så får det bli. Hon har ingenting med mig eller mina djur att göra. B får ju göra som han vill, och jag gör som jag vill. Är så less på allt skitsnack. Har aldrig träffat en fegare människa i hela mitt liv. Dags att sova nu, ska upp tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas ni får en rolig resa =) Kram och kör försiktigt!

2007-07-08 @ 00:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback