En eventuell semester

Vi har fortfarande inte bestämt oss om vi ska åka på semester eller inte, vi velar fram och tillbaka. Det skulle vara roligt, men det är ju så satans dyrt. Vi har ju råd, men tänk vad mycket annat roligt vi skulle ha råd med om vi stannade hemma. Ja, och så har vi hållt på och vela i en månad. Men om vi ska åka så måste vi åka på lördag eller söndag, så det börjar ju som bli dags att bestämma sig nu. Det är ju ganska jobbigt också och släpa med sig katterna runt hela sverige, men vad ska man göra när alla är allergiska, och har man djur så får man ta konsekvenserna, det är ju bara så det är. Jag förstår mig inte på folk som sätter ut sina djur på annons bara för att dom ska åka på semester.

Håller på att sortera lite tvätt nu, insåg att det faktiskt inte var så mycket tvätt trots det enorma berget. Lite handdukar och sängkläder, så det går nog fort att tvätta imorgon. Imorgon ska vi även fortsätta städa undan alla grejer inför tapetseringen. Så skönt att jag blev ledig den här veckan, ibland har man tur. Så jag fick som tre veckor ledigt istället för två. Nä, nu ska jag fortsätta, sen ska jag gå ut med Mördar-Clinton och efter det ska jag fortsätta kolla säsong 5 av förhäxad. Jag har köpt en box med alla säsonger (1-8).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback