Ledigvecka!!!

Vad skönt att få sitta uppe själv såhär på kvällen, det är lungt och tyst, alla sover, och här sitter jag själv och surfar lite. Hundarna sover på varsin bädd inne i sovrummet med husse, katterna sover också på någon väl utvald plats. Visst är det trevligt att umgås och sådär på kvällarna, men på kvällen innan man ska sova är det skönt med en timma eller två man får vara själv och sitta och varva ner i ensamhet och tysthet. Samma sak på morgonen, vill stiga upp själv, äta frukost själv, eller åtminstone om man ska till jobbet, när man är ledig är det trevligt att göra det tillsammans. Idag har jag träffat Päry och varit på soptippen och sen varit och handlat. Efter morgon promenaden med hundarna så kollade jag ett avsnitt förhäxad sen tog jag en lutare i nästan två timmar, vaknade kl 13.20 av att jag fick en puss. Jag var helt borta, hade sovit jätte tungt och drömt massa konstiga saker. Men efter det har jag varit pigg. På kvällskvisten var vi hos mamma och pappa och drack kaffe. Ja, jag med. Jag är nog vuxen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback