Nervvraket är tillbaka

Verkligheten kom ikapp mig nyss. Imorgon börjar allvaret igen. Jag har inte grubblat så mycket över det där, tagit det lite med ro. Men nu helt plötsligt blev jag ett nervvrak, ja, man kan säga att jag blev mig själv igen. Två månader praktik, på ett nytt ställe, förhoppningsvis men en bra handledare. Det är väl det jag är mest nervös för, att jag inte får någon bra handledare, bara jag får det så är jag övertygad om att jag kommer trivas. Första veckan är alltid jobbigast. Är lite orolig nu också med tanke på alla sommarjobbare. Tur att dom försvinner snart. Imorgon ska vi bara få en liten introduktion på morgonen, på riktigt börjar vi först på tisdag eftermiddag. Börjar med eftermiddags vecka, vilket innebär helg. Helger är psykiskt jobbiga att jobba. Kommer väl hem 23 fredag kväll från jobbet och måste stiga upp igen där vid 4 tiden, och sen jobba två 12 timmars skift. Men sen är det ledigvecka. Måste gå och sova snart, men jag tvivlar på att jag kommer kunna somna. Typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback