Orolig matte

Är så orolig för min lilla Clinton. Han har haft ont i frambenet nästan en hel vecka nu, inte hela tiden, men ibland händer det nåt och då skriker han till. Vet inte vad det kan vara, kanske någon stukning eller sträckning. Jag hoppas han blir bättre snart annars måste vi till veterinären, och det drar jag mig verkligen för. Mer inkompetenta veterinärer får man leta efter. Nu är det bara koppel promenader och inget bus som gäller i några dagar. Min lilla samojed är inte så liten längre, trots att han ännu inte hunnit fylla 5 månader så är han 55cm hög och väger kring 16 kg. Han tar vuxit om Ruffsan tillochmed. Han måste bli bättre snart, det får inte vara något fel på honom! Min lilla sötnos. Ruffsan verkar ha tröttnat på hennes "valpar" nu, hon har bara legat i soffan hela dagen, igår lämnade hon knappt bädden en enda sekund. Jag tror hon hon tror att hennes valpar ligger i filten på bädden. Nu kommer Clinton gående med sitt halsband i munnen, jag tror han försöker säga mig något.
image72

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan mkt möjligt vara en sträckning, min hund hade så. For till vetrinären o han fick medicin (smärtlindring), sedan försvann det efter nån dag.

2007-07-21 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback