Tvättstuga och demoner som ska förgöras

Dags att sova, jag ska upp om 7 timmar för att tvätta. Tvätta är inte min grej, jag är för lat för att sortera tvätt så jag bara trycker in all tvätt i maskinen tills den är proppfull sen fyller jag nästa. Hittillls har jag inte förstört något, så den taktiken verkar ju funka. En gång smälte jag ett täcke i torktumlaren förstås, men det har ju inget att göra med tvättmaskinen. B tvättade ju kläder en gång med ajax allrengöring (summer blossom), hur kan man ta fel på det och tvättmedel? Men han sorterar iaf tvätten, nästan lite för noga. Men jag borde vara glad för det, för det inte mycket som har med städning och sånt att göra som han gör noga. Men imorgon är det min tur, jag som hatar att tvätta. På jobbet var det skönt, att få komma ifrån en stund och stå där ensam i tvättstugan och filosofera medan man vek all tvätt i en prydlig hög.

Imorgon får vi besök. Besök är inte riktigt min grej. Vet inte riktigt hur man ska bete sig, det är en sak med kompisar och så, men när det är nån man inte känner. Jag föredrar att hälsa på än att någon hälsar på mig. Men jag har gjort Cheesecake glass. Men jag får se det här som ännu ett steg i min plan av total destruction av en viss person. Evil evil me.


Kommentarer
Postat av: Petra

Vem har varit på besök?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback