Bakis.

Så kan man väl säga att Kiruna festivalen är över för min del. Var ut igår, vi hade klassfest i öltältet. Det var himla roligt! Tänkte kanske eventuellt gå idag men jag känner mig inte riktigt i form, dessutom är det dyrt och det är bara the ark som jag eventuellt skulle vilja se idag. Har lovat att vara barnvakt imorgon på eftermiddagen några timmar. Har ingen vidare lust, men ibland måste man ställa upp ändå. Även om man inte får så mycket tillbaka. Clinton är inte ens välkommen dit, men men.. Försöker få tag på fylle-össe för att gå på en promenad, Clinton är trött, det var mycket hundar ute när vi promenerade hem från björkis, han blir helt sjövild när det kommer en hund, han ska till varje pris hälsa, måste försöka träna bort det. Han har nyss fyllt 4 månader ändå så är han stark som en oxe och har snart vuxit om Ruffsan. Idag var vi och köpte ett nytt halsband, det 3:e den här månaden, den här gången köpte jag en storlek större än vad han ska ha för att det ska räcka lite längre än nån vecka. Man kan ju köpa ställbara, men dom verkar inte alls sköna att ha på, och björkis halsbanden verkar både sköna och dessutom så är dom inte så farligt dyra, 80kr. Dags att mata odjuret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback