No more rabbits in my hat

Det var ett tag sen, har inte haft någon motivation alls att skriva nåt. Det har inte funnits så mycket att skriva. Jag har varit stentrött de senaste veckorna. Idag är jag officiellt "sjuk" men egentligen kan man säga att jag har VAV. Jag och hundarna har varit ute och prommat på morgonen, men sen mest varit hemma och slöat. Min klass har friluftsdag eller nåt i den stilen idag, och jag hade inte minsta lust att följa med. Men imorgon är det skola igen.
På ondag kommer sakerna jag beställt från ikea. Vecka 27 börjar jag min praktik på anrikningen. Vecka 28&29 är vi lediga så vi planerar lite smått en semester, får se hur det blir med det. Fick en kommentar här för nån dag sen, av någon som undrar var jag fått tag på mina popular avsnitt, men det är ju svårt att svara när det är en anonym kommentar. Nåja, inte mitt problem. Nu ska jag börja städa, kanske.

Kommentarer
Postat av: sara

hej igen!
nu har du mitt namn iaf, är jättesugen på att se popular igen så ja undrar vart du har fått avsnitten ifrån?

2007-06-18 @ 17:27:34
Postat av: Cillan

Kommer inte exakt ihåg, men det var väl förmodligen en torrent sida. Det var ju nästan ett halvår sen..

2007-06-18 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback