Shame on me

Om en vecka är det tänkt att vi ska vara på väg, men jag vet inte, har ingen lust egentligen. På måndag är det LKAB som gäller igen, skönt, jag har saknar min overall och hjälm och att få smutsa ner sig lite. Eller ganska mycket smutsig brukar man bli. Brukar vara helt svart när man slutar. Så är det skönt att duscha efter en helt dags arbete. En mindre bra sak är att vi är förflyttade till msh E, spökligt. Jag gillade A mycket bättre, så var det ju så praktiskt att man hade skyddsförrådet i samma byggnad.

Imorgon ska vi väl börja ta ner tavlor och div saker som hänger på väggarna, för under v 28 så ska dom komma och tapetsera här. Roligt! Sen ska jag äntligen sätta min nya vardagsrumsmatta som jag köpt för dyra pengar.

Ibland undrar jag om jag inte lurar mig själv, ser saker som inte egentligen finns där. Jag kanske helt enkelt bara vill se, får ett litet lyckorus varje gång jag tänker på det. Men ganska snart vaknar jag upp i verkligheten igen. Jag har fel. Det är väl troligtvis så. För varför skulle det vara sant? Jag måste försöka lägga locket på. Det här är inte bra för mig, jag leker med mina egna känslor. Shame on me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback