Är det jag som är tråkig?

Eller har jag bara valt en dålig blogg? Jag tycker det står lite still bland min statestik. Det är ungefär lika många varje dag som läser min blogg. Inte överflödigt med kommentarer heller måste jag säga. Egentligen är det inte så förvånande, jag har inte så himla mycket att skriva om, jag har inga döende barn eller gripande livshistorier. Jag är inte heller speciellt intresserad av att skriva om klimathot eller kläder. Jag skriver om mitt, det som berör mig, det som är viktigt för mig. Om det gör mig till tråkig och ointressant så får det vara så. Men jag kan väl inte vara helt ensam i denna värld?

För mina trogna läsare: Inom kort tid kommer ett väldigt hatfullt blogg inlägg till en person jag avskyr. Stay tuned.

Kommentarer
Postat av: Alias Gambraa

Lustigt! Jag sitter här med precis samma fundering! Jag skulle kunna tänka några fler besökare på min blogg oxå! Min blogg är både tråkig å allvarlig men ett undantag är inlägget om "Female economist of the year". Det var i alla fall 1 person som tyckte den var kul!
http://gambraa.blogg.se/
Ser fram emot ditt kommande hat-inlägg!
Vinke vink! ( V )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback