I Lannavaara vill ingen vara!

Ingen normal person iallafall. Jag skulle aldrig någonsin åka frivilligt till Lannavaara. Vilken döhåla. Det känns som man kommer till världens ände. Det är ju tragiskt, hur kan man vilja bo där? Eller ännu värre, ha stuga där. Vi har varit där på studiebesök idag, och det var minst lika tråkigt idag som det var när vi var där med skolan på lågstadiet. Det enda som var roligt var resan till och från. Eller mest från egentligen eftersom man visste att man var påväg bort från skiten då. Vi hade mycket att diskutera efter vägen. Nu är jag hemma och tänker snart lägga mig på soffan och titta Prison Break, jag har tänkt att börja kolla den serien länge, så igår såg jag första avsnittet, den verkar faktiskt helt okej.


Kommentarer
Postat av: Petra

Men så du säger! Min farmor kommer faktiskt från Lannavaara, den är väl som vilken liten håla som helst. Inte sämre eller bättre. Bitter-Cecilia ;-)

Postat av: Jag

det är roligt där!!!!!!!!!det är ingen liten håla='(

2008-01-25 @ 12:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback