Lite beroende..

Jag har ju under de senaste åren utvecklat ett tv-serie beroende. Jag har massor av serier på mina 800 GB. Vissa har jag inte ens hunnit börja titta ännu, som säsong 1-13 av cityakuten. Jag har alla avsnitt av alla säsonger av CSI, CSI MIAMI och CSI NY, som är bland mina favoritserier, andra favoriter är One Tree Hill, Desperate Housewives, OC, Summerland, Ugly Betty, 7th heaven, The 4400, Malcolm in the middle, Dirt, Bones, The closer m.m. m.m. Sen har jag även laddat ner alla säsonger av några gamla favoriter som Dawsons Creek, Felicity, Popular och Förhäxad. Alla mina hårddiskar är proppfulla med serier. I förrgår så började jag kolla Prison Break, den är jätte spännande, tittade 6 avsnitt igår och har tittat 5 idag. Man blir lite fast när man hittar en bra serie. Men det är väl det jag gillar med serier, att det inte är över efter 1,5 timma, utan man får fortsätta titta i massa timmar. Jag hatar när man sitter och tittar på en jätte bra film, och så tar den slut, fast jag vill veta mer.

Så idag har jag varit på en långis i det fina vädret med Ruffsan, varit på dop och sen mest spenderat tiden framför tvn. Ganska skönt att bara ta det lungt och göra ingenting för en gångs skull. Har varit ensam hemma hela dan idag också. Imorgon kanske vi ska ta skotern till mamma och pappa i Laukku för att grilla lite. Mysigt.

Kommentarer
Postat av: Kr

Undra om det är nån som blir ett år närmare 30 då?

Postat av: Anonym

hej!
har letat överallt efter Popular-avsnitt, vart har du fått tag på dem?

2007-06-16 @ 00:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback