ESC

Igår var jag lite smått ilsken mot alla länder förutom Danmark, Norge, Island och kanske eventuellt Finland. Det var många bra bidrag igår, jag hade skrivit upp 8 st på min lista i finalen, och några av mina favoriter gick ju inte vidare från Semifinalen. DJ BOBO. Förra året höll jag på att spy i närmsta buske åt nästan vartenda bidrag. The ark var bra som vanligt. Hade dom tävlat förra året är jag helt säker på att dom fått en mycket bättre placering. Hela natten har jag haft Frankrikes bidrag i huvudet, jag vill jag vill jag vill hata det, men av någon underlig anledning så gillar jag det ändå, lite lite. Man blir ju lite arg på allt kompis röstande, men å andra sidan röstade i princip hela norden också på serbien så den måste ju varit bra på nåt sätt. B trodde att alla världens feminister hade enat sig och röstat på serbien och att det var därför hon vann. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om den teorin. Han har blivit värsta schlager nörden det här året, han som alltid hatat melodifestivalen. Jag ville iallafall att Ungern skulle komma på andra plats, efter Sverige. Men inte då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback