För en gångs skulle så blir det som jag vill..

Som jag har lidit hela veckan med tanke på att behöva jobba helgen, speciellt det faktum att jag slutar 23.06 idag och börjar 6.30 imorgon, vilket betyder ca 4 timmars sömn, och sen två 12 timmars skift. Men ibland har man tur, så efter vissa omständigheter så fick vi åka hem nästan direkt vi kom till LK idag och blev lediga hela helgen, och hela nästa vecka eftersom vi har ledigvecka då. Känns jätte bra med tanke på att jag vill vara hemma och spendera tid med vilde bill och resten av odjuren. Nu ligger alla och sover, det har varit en tuff dag för oss alla. Jag tänkte bara kolla film hela kvällen, imorgon blir det en långpromenad med Ruffsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback