40 arbetstimmar kvar.

Nu börjar det dra ihop sig, inte länge kvar tills jag måste åka till jobbet. Blev ledig i helg iallafall, vilket känns för jävligt skönt. Bara 5 nätter alltså. Sen är det 50 års fest på lördag som jag lovat hjälpa till på. Stå i baren, det kan nog bli kul.. Kanske man skulle ställa upp som skjuts och tjäna en hacka samtidigt? Tål att funderas på. God mat blir det också, ripa. Har även lovat fixa lite cd skivor. Fem nätter kvar. Fem nätter. Kommer jag överleva? B är sjukskriven, vilket känns skönt för mig för då tar han hand om hundarna medan jag sover. Nu ska jag gå och se om jag kan få nå fart på honom, det här är inget vilohem för latmaskar. Lite förkyldning har ingen dött av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback