I min ålder är man ju så trött.

Så ligger man ensam här i mörkret och lyssnar på rix fm. Försöker städa, men det går segt. Har ordnat lite i mitt datorrum, får se om resten av sakerna kommer från ikea snart. Snart är ledigveckan slut, hur ska man orka jobba? Om man ändå hade fått bra lön. Har åkt skidor idag. Clinton var riktigt duktig på att dra, han drog bara omkull mig en gång och trasslade in sig ett par gånger, jag behövde bara stå där bakom och susa fram genom vinterlandskapet. Kom kanske en kilometer, sen började det fastna så mycket snö under skidorna (fel valla?) Så jag kunde inte åka mer, knallade resten av vägen. Men nog krävs det ett starkt psyke för att åka skidor med mamma. Det var nog snäppet värre än att handla med shop express med henne, och det gav mig nästan hjärnblödning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback