Kulis om 12 timmar.

Då var även denna ledigvecka slut. Jag trodde jag skulle vara relativt utvilad efter en veckas ledighet, men icke då. Har stigit upp vid 6 och hållt på och fixa här hemma och i lägenheten ända till 23 tiden, varje dag. Så idag är jag mycket mer trött än vad jag var i början på veckan. I onsdags lämnade vi in nycklarna till lägenheten, i tisdags var vi till banken och snackade lite. Så allt sånt är klart, nu är det bara att få i ordning här med. Snön har kommit, det är kallt. Jag vill ha en spark. Jag ska få en spark säger B. Jag vill ha ett par skidor också. Kanske jag får det i julklapp, jag tycker jag varit ganska snäll i år. Men det kan bli svårt och övertyga alla andra om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback