Min vän och jag.

Snart drar vi, Össe och jag. När vi snackade här om dagen så tänkte vi att vi kanske skulle rymma och starta ett nytt liv. Och det lät ju som en helt fantastisk idé (men mina idéer brukar ha en tendens att vara fantastiska). Man kan ju inte rymma var som helst när man ska starta ett nytt liv, utan det ska ju helst vara lite exotiskt. Och så slår det mig, NORGE. Men efter ytterligare lite funderingar så inser jag ju ganska snabbt att det kan ju innebära stora problem, vi kan inte språket, vi har inga norska pengar, och hur lätt kan man inte gå vilse i ett helt land fullt av utlänningar och berg? Då kommer jag på en fantastisk idé nr 2 för dagen: ÖLAND, ett ställe som har allt man kan begära, dom pratar svenska, man kan handla med svenska pengar, vi känner ingen där, det är som ett eget litet land med en egen kungafamilj på somrarna. Kan det bli bättre? Näe, tror inte det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gotland torde ju vara roligare än Öland men tror faktiskt ändå jag hade satsat på Norge.

2007-11-14 @ 20:48:35
Postat av: Anonym

Gotland torde ju vara roligare än Öland men tror faktiskt ändå jag hade satsat på Norge.

2007-11-14 @ 20:50:51
Postat av: Anonym

Blogg.se gör som de vill och skickade två kommentarer men glömde mitt namn. Som sagt, jag som skrev ovanstående..

2007-11-14 @ 20:51:49
Postat av: Cillan

Jo, men där känner vi folk, så det skulle inte funka lika bra.. :)

2007-11-14 @ 20:59:09
Postat av: Össe

hahahahahahahahaha
Jag berättade de här på jobbet och de höll på att dö av skratt ;)
Men de var med på resonemanget ;)
Ja.. jag tycker vi ska göra en liten rymmning.. det skulle vara skönt ;)

2007-11-15 @ 07:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback