Problemet med att flytta.

56 timmar jobb kvar den här veckan, sen är ledigveckan här.
Jag ser inget slut på alla dessa kartonger och saker överallt. Jag vill ha uppackat, jag vill ha städat, jag vill ha fint- NU. Men man hinner ju aldrig. Och vad ska man göra med allt skrot som man aldrig använt, men det inte känns som man kan slänga eftersom man betalt pengar för det, även om man nu inte använt det nånsin, och inte vill ha kvar heller?
Nästa vecka tänkte ju jag baka lite och sätta upp lite julgardiner, men jag har inte minsta motivation till det just nu med allt skräp som är i säckar och kartonger överallt. Kanske höjs motivationen en aning när mina saker kommer från ikea v. 50. Då kan jag äntligen göra i ordning i datorrummet. Just nu vill jag inte sätta in så mycket saker i det rummet, för då hinner det bli stökigt och rörigt där tills möblerna kommer. Istället trycker jag in saker i andra rum, och då blir det stökigt och rörigt där istället. Jag förstår verkligen inte, när vi flyttade från en etta på 40 kvadrat till en trea på 75 kvadrat så kunde vi ändå fylla den lägenheten från golv till tak, var hade alla saker varit innan? Jag förstår inte var allt kommer ifrån. Nu när vi fyttade från trean till ett hus på sådär 120 kvadrat så är det ändå smockfullt överallt, hela garaget är också fullt av kartonger och saker som vi ännu inte gjort nånting av med. Hur mycket saker har man egentligen? Jag fattar ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback