Kan det vara möjligt?

Har hon ändrat inställning eller är det så att hon bara spelar nu för att hon ska komma hit? Svårt att veta. Men om mina erfarenheter ska tala så tror jag på det andra alternativet, men självklart så hoppas jag på att jag har fel.

Idag efter en lång dag i skolan (håller på med truckutbildningen nu), så kommer jag hem och får städa i två timmar, sen kommer det en person och kollar på lägenheten. Så nu vet man att man blir av med den också. Det känns faktiskt jätte skönt, kommer inte behöva betala hyra för 2 månader som vi ändå inte bor här. Fick nyckeln till garaget i vårat nya hus, så vi kan börja ställa in saker där, vilket underlättar något enormt. Imorgon ska en kille komma från gällivare och kolla på våran skoterkälke, och tidigare ikväll var det en kille som ringde och var intresserad av att köpa skotern. För en stund sen var vi också och hämtade våran nya bil, eller ny och ny, men ändå. Allt verkar ordna upp sig, det är väl bara att vänta på ett bakslag. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback