Lucky me

Så vaknar man tidigt ännu en morgon. Jag tror jag har blivit vuxen på riktigt nu, dricker kaffe, har ett eget hus, väljer att stiga upp tidigt på morgonen trots att jag är ledig. Det är lite skrämmande. Egentligen vill jag inte vara vuxen. Igår fick jag en present av systembolaget. Jag var där och köpte två vinflaskor (som jag lovat min mamma och moster att bjuda på när dom hjälpt mig flyttstäda), och i kassan så visar jag leg det första jag gör. Eftersom jag hatar när dom ska behöva fråga hela tiden. Och då fick jag en present! Dom har tydligen en kampanj om man är under 25 och visar leg utan att dom behöver fråga så får man en present.

Idag är det ett års kalas, måste på stan och köpa en present. Jag hatar att gå på stan speciellt på lördagar, SPECIELLT på lönings lördag. Men först ska jag äta frukost, gå ut med hundarna och lite sånna grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback