Snön är här, hallelulja!

Och jag är sjuk. Det hela började i tisdags, sen gick det bara utför. Gick med feber i skolan resten av veckan. Klarade truckuppkörningen och teoriprov utan större problem. Har ont i halsen som fan. I natt vaknade jag och trodde jag blödde från öronen för att det rev så mycket i hals och öron när jag svalde. Om jag hade fått välja hade jag adopterat bort mina halsmandlar vid födseln. Mor och Far till B har kommit och åkt, dom missade precis snön, otur för dom. Gick bättre än förväntat, men nåt skit åker man väl på ändå. Det verkar som att dom kommer tillbaka i vår och har då lovat att tapetsera om i vårat hus och lägga nytt golv i hall och kök. Snällt tycker jag. Om det är som det verkar så har Hon gjort en helomvändning, och är det så är jag innerligt glad för B's skull. Han förtjänar det. Nu ska jag nog gå och lägga mig. Imorgon kanske jag får leka i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback