The bitch strikes again

Jag är så fruktansvärt trött på att behöva försvara vårat förhållande hela tiden. Jag förstår inte överhuvudtaget varför ni kommer hit, någon baktanke har du säkert. Det är alltid något du kan förstöra för oss. Jag vet inte om jag orkar vara med i den här cirkusen längre. För en vecka kanske jag blir knarkare, eller super bort hela veckan. Tänk vad mycket skit ni hade haft att säga om mig då. Jag kan lova en sak, så länge det är såhär, kommer vi aldrig aldrig någonsin flytta eller göra nånting som hade varit till eran fördel. Om vi nångång får barn kommer det enda ni ser av dom är på ett julkort. Ni kan förstöra mycket för oss, men vi kan förstöra så mycket mer för er. Det är bara ni som förlorar på det. Var glad för våran skull istället, börja räkna oss som en familj, för det är det vi är. Jag skulle aldrig flytta utan B, och han skulle aldrig flytta utan mig. I fyra år har vi fått kämpa i den här jävla uppförsbacken, som bara verkar bli brantare och brantare. Ta del av vårat liv, intressera er, visa att vi är välkomna som vi är, allting hade varit så mycket bättre då, för alla. Just du är det bara sorgligt att du är såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback