En dålig dag

Det här känns inte som en bra dag. Har nog sovit dåligt i natt för jag är jätte trött. I morse klädde jag på mig och var på väg ut på en lång promenad, men när jag knappt gått några hundra meter så sticker Ruffsan till nån hund och börjar bråka, och så var den promenaden förstörd. SUR RUFFSAN! Så jag gick hem och tänkte att jag ska åka till Matarakka och gå med dom istället, där möter man aldrig nån nästan. Men så blev jag fast här, ingen energi har jag heller. Får försöka ta mig i kragen snart, innan Clinton river hela lägenheten. Ska till banken idag också, känns minst lika jobbigt att gå dit som att gå till läkaren eller nåt sånt. Bli bedömd för vad man har på kontot. Eller det kanske man inte blir, men det känns som det. Det kommer säkert ändå inte gå bra, men det kanske är lika bra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback