Så kan det vara

Vaknade 8 i morse- på en lördag! Den dagen man vill sova länge så vaknar man och är pigg. Så det var bara att kliva upp och gå ut med hundarna. Vi gick en promenad i skogen, Clinton lyssnade ingenting. Jag gömde mig och dom letade. Vi gömde lite godis och kastade pinne. Men när jag ropade på honom så var allt annat så mycket mer intressant. Ruffsan tyckte det var superkul att vi gick inne i skogen istället för att gå efter elljusspåret. Idag fortsätter packningen. Det gick ganska bra igår i datarummet, men jag måste skaffa fram mer säckar, och så ska vi sälja ett av datorborden.
Igår ringde B's mamma, hon sa att dom ville komma hit v41, och det är väl jätte roligt för honom. Men jävligt dålig timing. Det är på hans sista ledigvecka innan vi flyttar, det betyder att vi måste ägna den veckan åt att packa, dessutom kommer det säkert springa folk här för då har lägenheten kommit ut. Dessutom kommer det säkert vara katastrofområde här, jag vet ju hur det brukar vara innan man flyttar, kartonger och saker överallt. Men men, dom kanske ändrar sig och kommer när vi flyttat och det hade varit mycket bättre. Eller så kommer dom inte alls som brukar göra, fast dom sagt att dom ska göra det.

I helg är jag ensam, B jobbar extra. Det var som bra att göra det så vi har lite extra pengar nästa månad. Det kommer nog behövas. Det är tråkigt att vara själv.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Men du är ju inte själv, du har ju hundarna!
Hoppas att det går bra med packningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback