Sista dagen i september

Fick nyss för mig att det var slutet av oktober. 31 dagar kvar tills vi flyttar. Ungefär lika länge till nästa praktik börjar. Så den närmaste månaden kommer jag ha lite blandade känslor, jag längtar så till vi får flytta att jag vill att tiden ska gå jätte snabbt, men samtidigt så vill jag verkligen inte ha praktik och därför vill jag att tiden ska gå långsamt. 11 veckor praktik. JAG VILL INTE. Jag hade gärnat varit på samma ställe igen, där trivdes jag. Jag är orolig för att jag ska vantrivas så som jag gjorde på första praktiken. Men efter de 11 veckorna är skolan slut, då ska man ut i arbetslivet igen, förhoppningsvis med fast jobb. Om man bara kunde se in i framtiden och se hur allt det här kommer gå, jag hade varit så mycket lugnare då. Jag tror jag är sjuk imorgon. Jag har varit borta två dagar på de här 8 månaderna, och vi har hur mycket som helst att göra nu innan nästa vecka. Är så less på att svetsa, har svetsat i en vecka och jag tycker det räcker. Sen ons, tors, fre kan jag inte vara borta, eller resten av teorin heller för den delen, då har vi många viktiga kurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback