I min brevlåda

hittade jag något som skulle kunna uppfattas som vapenvila. Men jag är inte den som gräver ner stridsyxan i första taget. Eller strid och stid, det är väl mer besvikelsen i det här fallet. Det tycker jag är tråkigt, men på den här punkten ger jag mig inte. Jag vill ha ett erkännande, eller en förlåtelse om man kan kalla det för det. Du borde tagit ställning, sagt ifrån men istället stod du bara där, sa inte ett ljud. Tiden får utvisa hur det blir med den saken.

Fyllde år i lördags, det var inte speciellt roligt. Annars jobbar jag på, det händer inte så mycket här, jobbar- går ut med hundarna- sover. Idag hälsade jag på min kära kusin i deras nya lägenhet. Jätte mysig lägenhet, synd att dom ska rivas om ett par år. Försöker få dom att flytta hit, men det verkar inte bli något med det.

Nu ska jag äta lite, sen blir det sängen.


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i tävlingen på min blogg.
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback