Snart är snön borta..

Har inte haft tid eller ork att skriva så mycket här. Har varit sjuk över en vecka nu också, det har inte varit roligt. Efter en vecka i soffan så går jag ut och ser att det verkar som snön kanske försvinner i år med. Jag längtar så mycket till snön är borta, vi ska fixa i trädgården, jag ska ha en hängmatta, vi ska sätta upp hundgården till Clinton. Vi ska köpa ute möbler och en ny grill så vi kan ha trevliga grill middagar med vänner var och varannan kväll. Vilka vänner- vet inte. Synd att alla möjliga kandidater är allergiska. Jag tror jag måste utöka min umgänges krets och kanske ha som krav att mina blivande grill vänner inte ska vara allergiska. Ett väldigt stort plus är ju om dom gillar djur också, och inte är sånnadär som nästan svimmar av synen av hundhår på kläderna. Om dom gillar att spela är det definitivt ett plus, kanske inte så mycket från mitt håll, eller kanske om det gäller nå slags tävlingsspel och bara om jag kan vinna. I den här fantastiska sommar fantasin så ingår också kubb, vilket jag älskar att spela men aldrig får göra, jag har tom ett kubb som aldrig blivit använt. En annan bra sak med dessa nya vänner är om dom verkligen verkligen skulle vilja vara djurvakt nån gång då och då för dom bara tycker så himla mycket om våra djur.
Fast jag inser ju att dom enda vi kommer bjuda på grillkvällar här är väl clinton och ruffsan, vi får sitta här ensam och övergivna tills vi dör. Jag kan nog erkänna att det mestadels kommer vara mitt fel om vi går det ödet till mötes.

Kommentarer
Postat av: Kristina

ja nu får du skärpa dig !

Det är inte mitt fel att jag är allergisk ;)
Men ute kan man ju sitta fast ni har djur!
Då dör ja ju bara lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback