Flodhästen i mig.

Jag måste då säga att det är fruktansvärt tråkigt att vara gravid. Förutom att jag sen dag ett läste i en tidning att man ska undvika tråkiga saker när man är gravid- kört med det till Björn så fort jag inte inte orkar eller känner för att göra nåt. Då säger jag bara "nej, jag vill inte, för det är tråkigt, och man FÅR INTE göra tråkiga saker när man är gravid". Och jag förstår inte vilken korkad människa som skrivit den artikeln, men för mig har det funkat bra! Förutom den enda glädjen jag haft så är det mesta jobbigt. Eller ja, inte speciellt jobbigt heller, bara ibland, mest när jag ska sova. Och nu börjar det även vara jobbigt att vara ute och plumsa i snön med hundarna. Det känns ungefär som jag svalt en flodhäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback